Nieuws.

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
22 hours ago
Hacienda Guaro Viejo

Gezellig druk! Het is een gaan en komen van nieuwe gasten. Volle huisjes, want zodra er mensen uitchecken komen de volgende gasten al weer aan op het vliegveld.
De zon schijnt, de muziek staat aan bij het zwembad en vanavond zijn we met 30+ mensen met de cocktail en paella namiddag 🥰 hier houden we van! Lekker druk en gezellig en de gasten zien genieten 😊

#haciendaguaroviejo #bedandbreakfast #logerenbijlandgenoten #logerenbijbelgen #logerenbijvlamingen #logerenbijnederlanders #vakantiebijbelgen #charmelogies #kleinschaliglogeren #rondreisandalusie #Andalusie #malaga #andalusianexperiences #andalusiainthepicture #wanderlust #travel

#familiereizen #gastronomie #etenbijbelgen #ontbijt #ontbijtbijbelgen #logerenbijvrienden #travelpic #travelgram #gastronomischspanje #cultuurspanje #guaro #zonnevallei #SierradelasNieves #wandelvakantie #actievevakantie #fietsvakantie #romantischuitje
... Bekijk meerZie minder

#haciendaguaroviejo #bedandbreakfast #logerenbijlandgenoten #logerenbijbelgen #logerenbijvlamingen #logerenbijnederlanders #vakantiebijbelgen #charmelogies #kleinschaliglogeren #rondreisandalusie #andalusie #malaga #andalusianexperiences #andalusiainthepicture #wanderlust #travel

#familiereizen #gastronomie #etenbijbelgen #ontbijt #ontbijtbijbelgen #logerenbijvrienden #travelpic #travelgram #gastronomischspanje #cultuurspanje #guaro #zonnevallei #sierradelasnieves #wandelvakantie #actievevakantie #fietsvakantie #romantischuitje
www.andalusianexperiences.comImage attachmentImage attachment+4Image attachment

Jullie zitten in de bergen toch? Ja dat klopt! En wij zijn de perfecte locatie om in de prachtige natuur te overnachten en op goede afstand van allerlei bezienswaardigheden en verschillende kustplaatsen als Marbella, Mijas, Benalmadena, Fuengirola, Torremolinos en ook Málaga! Heerlijke locatie dus om te genieten van de rust en natuur, maar ook dus de drukkere gezellige kustplaatsen te bezoeken en lekker over de boulevard te lopen of te relaxen aan het strand. Toch meer rust? Dan kun je natuurlijk ook heerlijk aan ons zwembad vertoeven.

Vandaag ontvangen we nieuwe gasten en vanavond hebben we ook weer een leuke eetavond gepland met onze gasten.

Ook benieuwd naar ons juweeltje in Andalusië? Vraag vrijblijvend naar de beschikbaarheid!

Hopelijk tot snel! 😘

Hopelijk tot snel! 😘

www.andalusianexperiences.comImage attachmentImage attachment+6Image attachment

Wij zijn de perfecte uitvalsbasis om Andalusië te verkenen en er zelfs te verdwalen 😊😅
Onze gasten bezoeken onder andere Ronda, Marbella, Setenil de las Bodegas en zelf ging ik wandelen in Tolox. Op slechts 20 minuten rijden zit je in een prachtig gebeid. Vele gasten gingen mij voor en met kinderen kun je prima tot aan de eerste waterval wandelen en terug. Dit is al een prachtig stukje natuur!

Zelf ging ik voor het hele rondje van ongeveer 12 km. Maar dit was iets langer voor mij, want ik was afgeleid door de schoonheid van de natuur en raakte van het pad. Na ruim een uur en lichte spanning door het verdwalen, klimmen en klouteren, gelukkig het pad terug gevonden en deze mooie wandeling verder kunnen bewandelen. Na ruim 5 uur weer terug aangekomen bij de auto. Wauw wat een ervaring en wat een prachtig stuk natuur! Enorm genoten!

Kom ook zeker ontdekken wat Andalusië allemaal te bieden heeft en vraag vrijblijvend meer informatie bij ons op.

Op naar een volgend avontuur! Tot snel!

... Bekijk meerZie minder

Op naar een volgend avontuur! Tot snel!

www.andalusianexperiences.comImage attachmentImage attachment+7Image attachment

1 ReactieComment on Facebook

Cindy van den Eynde onze volgende uitstap

Zijn jullie het nu ook wel echt echt beu? Boek last minute naar de zon, logeren vanaf 592€ voor 2 personen! Informeer naar onze beschikbare plekken voor mei en juni! Info@haciendaguaroviejo.com ... Bekijk meerZie minder

1 ReactieComment on Facebook

Ja ik ben het echt beu 🤣

1 week ago
Hacienda Guaro Viejo

Gisteren en vandaag even rustig aan tussen alle wissels in. Tijd om even zelf een wandeling te maken in ons prachtig natuurgebied Sierra de Las Nieves. Flex onze viervoeter is ondertussen 5 maand en gegroeid als kool. Elke dag leert hij bij en wij ook.

Vanaf vandaag komen onze volgende gasten weer aan en lopen we weer naar een volle B&B. Achter de schermen bereiden we alles voor, denk aan gasten uitchecken, huisjes leegmaken, beddengoed en handdoeken wassen, huisjes weer poetsen, gemeenschappelijke ruimtes ordenen, koude schotels maken, welkomstpakketjes klaarmaken, zwembadzone en tuin netjes maken, ontbijt voorbereiden, administratie mails van onze gasten beantwoorden en nieuwe aanvragen verwerken, huurwagens en uitstapjes reserveren, promotie maken, sociale media, teksten verwerken voor tijdschriften, betalingen uitvoeren, bestellingen maken, ...

Maar ook onze kinderen naar de Nederlandse les brengen, renovatie werken uitvoeren, het appartement in Calahonda de Mijas klaarstomen voor het aankomende seizoen,...

Zoals jullie lezen we vervelen ons echt niet en we zijn blij met alle gasten die komen en alle hulp die we krijgen van familie, vrienden en ons Micky (zoals Sienna haar roept hihi)
Nicky helpt ons om al deze taken af te krijgen...

Dankbaar voor de mensen op ons pad... Voor de kansen die we krijgen... Voor de familie en vrienden die we hebben en ons helpen en steunen!

Geniet van jullie weekend allemaal!

... Bekijk meerZie minder

Nicky helpt ons om al deze taken af te krijgen...

Geniet van jullie weekend allemaal!

www.andalusianexperiences.comImage attachment

2 ReactiesComment on Facebook

Jaloers!!!!

Goed bezig daar! 🌞

Load more

SOCIAL MEDIA

Wilt u op de hoogte blijven van nieuws, aanbiedingen, leuke weetjes en informatie over de regio in Spanje waarin wij ons bevinden? Volg ons dan op Facebook of kijk regelmatig op onze website. Naast nieuws voegen we regelmatig nieuwe foto’s en video’s toe aan de pagina sfeerimpressie.

Het weer de komende dagen

Omslagafbeelding voor Hacienda Guaro Viejo
Hacienda Guaro Viejo

Hacienda Guaro Viejo is typische Spaanse Haciënda met 7huisjes/ Bed & Breakfast gelegen aan voet van natuurgebied Sierra de Las Nieves met zicht op de Zonnevallei. 40min van luchthaven,25min strand Marbella.Logeren bij Belgen / Nederlanders Silvie & Lars